zondag 5 januari 2014

Kalenders gepimpt

Hoi allemaal!

Hier het eerste bericht van 2014!

Ik wens jullie allemaal nog een gezond, creatief en gelukkig nieuwjaar!

Ten eerste moet ik natuurlijk even vertellen dat ik geslaagd ben voor mijn basisopleiding meubelstofferen! Jippie!

Dit keer heb ik saaie gratis kalenders van het tankstation gepimpt.

Het is heel simpel
Eerst het boekje eraf halen en dan het karton beplakken met scrappapier.
Het boekje er weer op plakken en de boel versieren.
En klaar is lieke! Hihi.

Leuk om zelf op te hangen of als cadeautje.

Liefs lieke

4 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, die gepimpte kalenders, zelf pimp ik ook elk jaar een kalender.....elke dag een feest om naar te kijken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden Lieke! Hier ligt zo'n projectje nog te wachten, misschien toch maar eens aan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ook voor jou en de jouwen een super 2014! en je kalenders zijn hartstikke leuk!

    groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn leuk geworden, en wat een leuk idee trouwens. Natuurlijk ook voor jou de allerbeste wensen voor dit jaar

    BeantwoordenVerwijderen

heey!
leuk dat je een berichtje achterlaat!