maandag 14 oktober 2013

Veel gebeurd.

Hoi allemaal!

Ik heb een tijdje weer niet geblogd, er is in die tijd een boel gebeurt.

Onderandere dat ik niet meer bij auping werk. Mijn contract werd niet verlengd en ik kon hier niet verder met mijn opleiding.

Nu nog wachten op mijn examen, en daarna wil ik verder met de vervolg opleiding meubelstofferen.

Ik ben nu druk op zoek naar werk. Gelukkig heb ik voor de maandag al een meubelstoffeerbedrijf waar ik mee mag lopen! Vandaag mijn eerste dag daar.
Nu nog voor de rest van de week werk vinden, zodat ik mijn opleiding kan betalen.

Ook heb ik even een foto van een door min. Gestoffeerde stoel erbij gedaan. Dan kunnen jullie zien wat ik maak.

Dit zal ik in de toekomst ook wat meer laten zien.

Het freubelen staat even op een wat lager pitje, omdat we verhuisd zijn en de hobby kamer nog niet ingericht is.
Maar dat komt snel.

Dit was even mijn update.

Liefs lieke

1 opmerking:

  1. Ik weet niet waar je woont maar neem hier eens een kijkje voor een stage, zo ontzeyttend leuk bedrijf en supergave dingen doen ze daar!
    http://www.textielmuseum.nl/nl/pagina/textielateliers

    BeantwoordenVerwijderen

heey!
leuk dat je een berichtje achterlaat!